środa, 26 listopada 2014

Marta i Dawid

Po weekendzie pełnym wrażeń, myślałem, że to już wszystko co 'dostałem' od losu. W sobotę, gdy jechałem na przygotowania ślubne, auto odmówiło posłuszeństwa. 100km do celu, 200km od domu - mega patowa sytuacja. Na szczęście szybka organizacja uratowała sytuację a ja zdążyłem na czas.

Dziś, gdy już odpocząłem po tej całej sytuacji (kilka dni trwała naprawa auta) to z wielką przyjemnością chciałem zaprezentować Wam kolejny klip ślubny. Tym razem podsumowanie dnia Marty i Dawida. Oczywiście to byłoby za proste, abym mógł po prostu wrzucić klip na vimeo i podać linka. Vimeo odmówiło 'współpracy' a klip MiB wylądował na moim serwerze.
A więc aby obejrzeć należy kliknąć w poniższy link.

http://www.kopczewski.com/MartaiDawid.mp4

Miłego odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz