sobota, 19 października 2013

Paulina i Jarek

Z kart historii: Paulina i Jarek znaleźli mnie 1 kwietnia 2012r gdzieś w gąszczu internetowym. Zadzwonili i powiedzieli, że przyjadą spotkać się i obejrzeć pełną wersję filmu. Szybko ustaliliśmy godzinę spotkania (nie pamiętam czy to nie był przypadkiem ten sam dzień co dzień pierwszego kontaktu telefonicznego) więc pomyślałem, że mają do mnie blisko. Okazało się, że wyjechali z okolic Płocka na spotkanie do ówczesnej Bydgoszczy. Trochę byłem zaskoczony, przecież w dobie internetu można było wszystko załatwić bez dodatkowych kosztów na dojazdy. Nie wiedziałem jednak, że chodziło o coś innego...
W końcu dojechali. Weszli z uśmiechami na twarzach witając się już od samego progu. Od pierwszych sekund atmosfera zamieniła się na rodzinną :-) a ja cały czas zastanawiałem się czy chociaż mają po 18 lat? ;-) Tak. To zdecydowanie najmłodsza Para Młoda tego roku :-)
Spotkanie powoli dobiegało końca a ja ciągle zastanawiałem się dlaczego nie przez internet?... Przed wyjściem szydło wyszło z worka :-) P&J zależało na poznaniu się, spojrzeniu w oczy, rozmowie na żywo i całej reszcie korzyści jakie niosą za sobą bezpośrednie spotkania na żywo :-)
Czas płynął...
Minął ponad rok. Dużo się u mnie zmieniło :-) Zmienił się sprzęt do filmowania, doszły różne stabilizacje, optyka i inne ciekawe akcesoria. przede wszystkim zmienił się styl i 'spojrzenie'
P&J do końca nie wiedzieli co ich czeka :-)

p.s.
w międzyczasie mieliśmy okazję spotkać się na ślubie Sylwii i Rafała. Sylwia - siostra Pauliny (znalazła mnie dzięki Paulinie - choć doszły mnie słuchy, że coś tam ktoś tam nie chciał dać nr telefonu żeby filmy nie były takie same ;)) Obiecuję, że będą inne, ponieważ mam dwoje innych pierwszoplanowych aktorów :-P Dla przypomnienia klip Sylwii i Rafała
Paulino i Jarku teraz już tylko pozostało wcisnąć play. Po tak długim czasie oczekiwania na klip ślubny, obiecajcie mi, że chociaż raz podczas oglądania uśmiechniecie się :-) Zdjęcia: Krzysztof Krusiński i Kamila Mądrzyńska.

Paulina i Jarek from kopczewski.com on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz